آخرین وضعیت ورزشگاه اختصاصی استقلال تهران اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ورزشگاه اختصاصی استقلال تهران اعلام شد

ناصر فریاد شیران در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص تجهیز ورزشگاه امام رضا، گفت: روزی که من سمت مدیریت آکادمی را بر عهده گرفتم، متأسفانه هیچ اثری از لوگو و رنگ آبی در این ورزشگاه نبود. با کمک چند خیر استقلالی، تلاش کردیم تا رنگ و بوی استقلال را به آنجا بدهیم. متأسفانه ورزشگاهی که گنجایش ۱۰ هزار تماشاگر را دارد، هیچ نشانی از استقلال نداشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته، الآن شرایط ورزشگاه خیلی بهتر شده و به نوعی رنگ آبی به خود گرفته است.

او افزود: ما در حال تجهیز خوابگاه بازیکنان شهرستانی هستیم و می‌خواهیم در ادامه یک هتل دو یا سه ستاره در آن مکان ایجاد کنیم تا تیم بزرگسالان هم برای اردوهایش در آنجا حاضر شود. در حال حاضر اقدامات اساسی جهت وضعیت سرمایشی و گرمایشی ورزشگاه امام رضا را انجام داده‌ایم و امکانات رفاهی را در این مکان تهیه کرده‌ایم. متأسفانه ورزشگاه امام رضا حتی یک ویدیو کنفرانس هم نداشت و این در حالی بود که برای آنالیز و پیشرفت، وجود این وسایل لازم بود و ما این موارد را هم تهیه کردیم.

فریاد شیران اضافه کرد: می‌خواهم فراخوانی بدهم تا با کمک علاقمندان به استقلال، تندیس بزرگان فقید استقلال هم در ورزشگاه زده شود تا بازیکنان جوان استقلال بدانند در کجا هستند. ما می‌خواهیم بازیکنانی مثل قایدی را کشف و معرفی کنیم. بازیکنان آکادمی امانت دست ما هستند و ما در درس و ورزش باید آن‌ها را ارتقا دهیم و به دنبال استخدام یک معلم زبان در حوزه ورزش هم هستم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در پایان افزود: از آقای مددی، هیات مدیره و هیات امنا بابت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم. ما در اینجا جاده سلامتی هم داریم که کمتر از جاده سلامتی مجموعه انقلاب نیست و به دنبال تعمیر آسفالت و تهیه ۵۰ دوچرخه هستم تا بعد از کرونا بتوانیم بهره‌برداری لازم و درآمدزایی داشته باشیم. ضمن اینکه اخیراً کتابخانه و نمازخانه مجموعه ورزشی امام رضا را هم ساختیم و آن‌ها را تجهیز کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار