مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

حماسه سرایی نیروی دریایی مایه غرور، غیرت و اقتدار است

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت حماسه سازی ها و حماسه سرایی های شهدای نیروی دریایی در کتاب تاریخ انقلاب بی‌بدیل و مایه غرور، اقتدار و غیرت انقلابی است، چرا که فکر تعرض به جمهوری اسلامی را از ذهن بد خواهان و دشمنان دور کرده و رعب و وحشت را میهمان دل آنها کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حماسه سرایی نیروی دریایی مایه غرور، غیرت و اقتدار است

محمد علی واقعی در دیدار با خانواده دریا دل شهید اردونی، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا مصداق عینی الگوپذیری از سیره‌ و منش حضرت زهرا(س) هستند و توانستند به تاسی از این بانوی بزرگوار، عزیزان‌شان را تقدیم انقلاب کنند.

او با بیان این که شهدا مظهر غیرت، استقامت و ایستادگی هستند.، عنوان کرد: همه دانش آموزان دختر و پسر استان وظیفه دارند با بصیرت انقلاب یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی زنده نگه داشته و قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنها بوده و راه آنها را ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که مادران شهدا با الگوبرداری از سیره‌ حضرت فاطمه(س) فرزندان شایسته‌ای را تربیت کردند و توانستند با تقدیم آنها موجبات عزت و سربلندی اسلام را فراهم کنند، ادامه داد: صبر و پایداری مادران و همسران شهدا ستودنی است و زنان جامعه باید از این عزیزان درس بگیرند و فرزندانی تاثیرگذار در اعتلای کشور تربیت کنند.

به گفته واقعی مادران و همسران گرامی شهدا مصداق عینی ترویج روحیه ایثار و فداکاری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار