نشست اعضای هیات امنای پژوهش سرای آفرینش منطقه 4

تهران (پانا) - مسئول پژوهش سرای آفرینش آموزش و پرورش منطقه چهار از برگزاری نشست اعضای هیات امنای پژوهش سرا با مدیر و معاون آموزش متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای هیات امنای پژوهش سرای آفرینش منطقه 4

نشست هیات امنای پژوهشسراى آفرینش منطقه 4 با حضور اعضای این کمیته جهت همفکری در پیشبرد اهداف پژوهشسرا و شناسایی و شکوفایی استعدادها و ارتقاء شایستگی های دانش آموزان بر اساس مفاد مندرج در اساسنامه پژوهش سراهای دانش آموزی در سالن اندیشکده تحول برگزار شد.

به منظور رصد و پیگیری مصوبات جلسه گذشته و پی ریزی برنامه های آتی نشست هیات امنای پژوهش سرای آفرینش در ابتدای جلسه لونی ضمن قدردانی از تلاش پرسنل و خلاقیت های اجرایی پژوهشسرا در راستای مشارکت و جذب حداکثری دانش آموزان در جهت انجام بهینه رسالت پژوهش سراها مشارکت پذیری و توسعه فرهنگ پژوهش در فضای مجازی به ویژه پیام رسان شاد را مورد تاکید قرار داد.

روزبهانی، معاون آموزش متوسطه اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی مدارس و عدم حضور دانش آموزان در مدارس و از سویی اهمیت تحقیقات علمی - پژوهشی در سطح جهان جهت استقبال و دریافت درجات عالی تاکید فراوان بر پی ریزی دقیق و اجرای برنامه های کاربردی و انگیزشی با هدف حضور کمی و کیفی دانش آموزان به فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه در دومین دوره مسابقات وجشنواره های کشوری را مطرح کرد.

سعیدی نیا، مدیر پژوهشسرای آفرینش ضمن تشکر از حمایت های اعضای هیات امنا در پیشبرد اهداف ابتدا گزارشی از اقدامات و برنامه های صورت گرفته به ویژه فعالیتهای مجازی در پیام رسان شاد و گزارشی از افتخارات و فعالیت های شاخص اجرا شده ارائه کرد سپس با توجه به دستورالعمل های اجرایی و برنامه سالانه اقدامات پیش رو را مطرح و پس از تبادل نظر نحوی اجرا و عملیاتی شدن آنها مصوب شد و در خاتمه صورت جلسه تهیه و تدوین و به امضای اعضای ثبت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار