رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خبر داد :

اجرای طرح سفیران سلامت خانواده در اسلامشهر

اسلامشهر( پانا) - ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی در ایام کرونا، مشاوره خانواده، بهبود روابط والدین و فرزندان، درمان اضطراب، وسواس و خیانت، مشاوره به خانواده متوفیان ناشی از کرونا، از جمله اهداف طرح سفیران سلامت خانواده در شهرستان اسلامشهر است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سفیران سلامت خانواده در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، اورینب مسرور، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این رابطه، اظهار کرد: در شرایط فعلی که اکثر خانواده‌ها درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی و نگران سلامتی و از دست دادن عزیزان خود هستند، نقش خدمات مشاوره و روانشناسی به منظور کمک‌رسانی به خانواده‌ها و کنترل اثرات روانی قرنطینه و کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او گفت: در این راستا و در جهت حفظ سلامت روان شهروندان، تفاهم‌نامه‌ای با شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر و شهرداری اسلامشهر با محوریت برگزاری جلسات آموزش مجازی برای بانوان در محلات با اولویت پیشگیری و کنترل کرونا منعقد شد.

مسرور با بیان اینکه گروه هدف در این تفاهم‌نامه عموم شهروندان به ویژه بانوان هستند، تاکید کرد: این تفاهم‌نامه تحت عنوان سفیران سلامت خانواده به امضاء رسید و مقرر شد موضوعات مختلف توسط مدرسین مرکز بهداشت با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت کاملاً رایگان برای همشهریان عزیز ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر افزود: با هدف همدلی و رفع مشکلات خانواده متوفیان ناشی از کرونا، مشاوره سوگ به صورت غیرحضوری (تلفنی) با همکاری سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اسلامشهر و موسسه طلوع صبح انتظار به افراد متقاضی ارائه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره و روانشناختی در ایام کرونا، مشاوره خانواده، بهبود روابط والدین و فرزندان، درمان اضطراب، وسواس و خیانت، ارائه مشاوره به خانواده متوفیان ناشی از کرونا و موضوعات مرتبط به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و غیرحضوری (تلفنی) در محل خانه فرهنگ پارک فدک شهرستان اسلامشهر به شهروندان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار