نخستین وبینار توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی منطقه یک

تهران(پانا)-کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش منطقه یک(شمیرانات) از برگزاری دوره های توانمندسازی مجازی ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین وبینار توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی منطقه یک
زیبایی، کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش منطقه یک(شمیرانات) در گفتگو با پانا اعلام کرد: نخستین وبینار توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی منطقه یک، بارویکرد شیوه‌ها و روش‌های نوین تدریس آنلاین برای کیفیت‌بخشی به فرآیند تدریس مجازی درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم در سال جاری برگزار شد.
کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش منطقه یک(شمیرانات)ضمن تاکید بر رشد صلاحیت حرفه ای مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و سایر دبیران درس تفکر و سبک زندگی تصریح کرد: با توجه به انتظارات عملکردی از تدریس این درس منطبق با سند تحول بنیادین، مسائلی همچون استفاده از فناوری، روش‌های نوین تدریس و راه‌های جلب مشارکت دانش‌آموزان در تدریس فعال، در محتوای آموزشی گنجانده شده است.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف طراحی دوره‌های آموزشی مجازی دبیران درس تفکر، تقویت انگیزه برای شرکت در هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس است. این جشنواره در سطح منطقه یک برگزار شد و منتخبان جشنواره به مرحله استانی راه پیدا کردند. همچنین از منتخبان سال گذشته منطقه، تقدیرشد.
زیبایی، در ادامه عنوان کرد: آموزش‌های مجازی در قالب وبینار و سایر رسانه‌های ارتباطی، در چند مرحله در طول سال تحصیلی آموزشی، با تبیین اهداف رفتاری و شکل گیری محتوای برگزار خواهد شد.
در پایان کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش منطقه یک(شمیرانات) گفت: امید است با همراهی دبیران درس تفکر و سبک زندگی، با ارائه اثربخش الگوهای نوین تدریس متناسب با فضای مجازی و شرایط روز جامعه بتوانیم گام‌های موثرتری برداریم.
گفتنی است جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی باهدف ارتقای سطح کمی و کیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس، ترغیب و تشویق مشاوران و مربیان پرورشی و برای استفاده از روش‌های مختلف یادگیری و یاددهی و ایجاد رقابت سالم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار