دوره آموزشی خبرنگاران پانا ویژه دانش آموزان در آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

تبریز (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: دوره آموزشی خبرنگاران پانا ویژه دانش آموزان از 4 بهمن آغاز شده و تا 9 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی خبرنگاران پانا ویژه دانش آموزان در آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا بیان کرد: در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی، دوره آموزشی تربیت مدرس کشوری با هدف گسترش و تقویت شبکه دانش آموزی خبرنگاران پانا در آذرماه برگزار شد و با توجه به این که استان آذربایجان شرقی جزو استان های الف اعلام شده است لذا بر اساس سهمیه تخصیص یافته ، 10 نفر از مدرسین استان در این دوره آموزشی سه روزه شرکت کردند.
وی ادامه داد: دوره مذکور به صورت متمرکز و ویدئوکنفرانس با حضور اساتید مطرح کشوری در سه محور و سرفصل اصول خبرنویسی، فنون مصاحبه و گزارش نویسی برگزار شد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان نقش سازمان در تربیت اجتماعی دانش آموزان را یادآور شد و ادامه داد: در حال حاضر نیز دوره آموزش ویژه دانش آموزان همزمان با کشور در استان در حال برگزاری است و مدرسین پانا استان، آموزش دانش آموزان براساس سهمیه اعلامی که 10 نفر دانش آموز دختر و 10 نفر دانش آموز پسر است را برعهده دارند.
علیزاده با بیان این که هدف برگزاری این دوره های آموزشی شناسایی و توانمندسازی دانش آموزان علاقمند به حرفه خبرنگاری است، ادامه داد: دوره آموزشی ویژه دختران از روز گذشته 4 بهمن ماه به صورت حضوری آغاز شده و تا 6 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و دوره آموزشی پسران نیز از 7 تا 9 بهمن ماه خواهد بود.

سرپرست خبرگزاری پانای استان نیز در ادامه ضمن تاکید بر آموزش محور بودن این خبرگزاری گفت: برای داشتن جامعه توسعه یافته، آموزش صحیح نسل آینده اجتناب ناپذیر است.

بیتا غضنفر اقدم ضمن تقدیر از زحمات مدرسین دوره دختران، افسانه حسینی و لیلا موثق افزود: در مرحله بعدی، دوره های آموزشی خبرگزاری پانا، با حضور دانش آموزان علاقمند در تمامی ۳۹ ناحیه و منطقه استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار