دانش‌آموز ورامینی موفق به کسب مدال برنز کشوری در المپیاد تفکر و کارآفرینی شد

ورامین(پانا)- معاون آموزش متوسطه از کسب مدال برنز کشوری در المپیاد تفکر و کارآفرینی دانش آموزی (تکاد) توسط سامان محمدیان دانش آموز آموزشگاه شهید ستاری ورامین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز ورامینی موفق به کسب مدال برنز کشوری در المپیاد تفکر و کارآفرینی شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، سامان محمدیان موفق به کسب مدال برنز کشوری در تکاد شد.

علی اکبر فراتی ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این المپیاد پرورش تفکر خلاق، مهارت مبتنی بر تفکر، ارزش آفرینی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزان است.

او در ادامه افزود: توسعه مهارت‌های نرم دانش‌آموزان به ویژه مهارت تفکر با تأکید بر تفکر حل مسأله، تفکر جانبی و خلاق، تفکر نقادانه و کار تیمی، ترویج مدلها و روشهای کارآفرینی و اشتغال مبتنی بر ایده‌های نوآورانه از اهداف ضمنی این المپیاد بوده است.

فراتی در تصریح این خبر گفت: دانش‌آموزان داوطلب پایه‌های دهم و یازدهم تمامی رشته‌ها از سراسر کشور مجاز به شرکت در این المپیاد بوده‌اند.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان مجری این المپیاد است و در این آزمون بیش از دانش افراد، به بررسی نگرش و طرز تفکر دانش‌آموزان پرداخته شده بود.

این مقام مسئول در پایان، ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به سامان محمدیان، از زحمات مدیر و همکاران زحمتکش دخیل در این موفقیت تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار