در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

معرفی برگزیدگان مسابقه ملی ایده‌های خلاقانه درشکل گیری کسب و کارهای نوین در دوران کرونا

اسلامشهر (پانا) - رونق تولید‌، سلامت و بهداشت، بازاریابی و فروش‌، فناوری اطلاعات‌، آموزش و امنیت غذایی را از مهمترین محورهای مسابقه ملی ایده‌های خلاقانه درشکل گیری کسب و کارهای نوین در دوران کرونااست.

کد مطلب: ۱۱۵۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان مسابقه ملی ایده‌های خلاقانه درشکل گیری کسب و کارهای نوین در دوران کرونا

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، سمیه فتوحی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: همه‌گیری کرونا و بروز مشکلات متعدد،روش‌های کسب درآمد و مشاغل را تغییر داد، از این رو کشورها و مشاغل سعی می‌کنند تا سطح و توان زیرساخت‌ها و تجهیزات خود را برای پیشرفت اقتصادی مبتنی بر علوم نوین فراهم کنند.

او افزود: در این برهه توجه بیشتر به فضای مجازی و مشاغلی که بر مبنای زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کار می‌کنند از جمله موارد مهمی است که با شیوع کرونا به همگان گوشزد می‌شود.

فتوحی شکل‌گیری مشاغل جدید، بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار، ایجاد علاقه در محققان و دانشجویان در گسترش و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی میان رشته‌ای را از اهداف برگزاری مسابقه ملی ایده‌های خلاقانه در شکل‌گیری کسب و کارهای نوین در دوران کرونا برشمرد و ادامه داد، این مسابقه ملی به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اسلامشهر و با همکاری حوزه معاونت پژوهش و فناوری و مرکز تحقیقات علوم زیست محیطی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر رونق تولید‌، سلامت و بهداشت، بازاریابی و فروش‌، فناوری اطلاعات‌، آموزش و امنیت غذایی را از مهمترین محورهای این مسابقه دانست و نفرات برگزیده را معرفی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار