توزیع مرحله سوم تجهیزات کارگاهی هنرستان های مناطق تابعه استان زنجان

زنجان (پانا) - مرحله سوم توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانهای مناطق تابعه استان که از محل اعتبارات ملی و استانی خریداری شده بود با حضور مدیر کل و معاونان آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در قالب کاروان تجهیزات، انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع مرحله سوم تجهیزات کارگاهی هنرستان های  مناطق تابعه استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، تجهیزات کارگاهی هنرستان‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال به صورت عقد قرارداد با همکاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کارخانجات تولید داخل و در قالب تجهیزات ایران ساخت، تهیه و در مناطق توزیع شد.

در حاشیه این مراسم، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از زحمات همکاران اداره کل نوسازی و مدارس استان و همکاران اداره کل آموزش و پرورش در پیگیری و تأمین تجهیزات کارگاهی استان، به روز رسانی تجهیزات کارگاهی هنرستانها را که از عوامل تأثیرگذار در ارتقای کیفیت آموزشی توصیف و با اشاره به اسناد بالادستی برنامه ششم توسعه نسبت به تأمین تجهیزات کارگاهی هنرستانها تأکید کردند.

بهرامی با بیان اینکه در سال تحصیلی 1400-1399 با مدیریت توسعه متوازن در سطح مناطق جذب هنرجو در هنرستانها به میزان 8/1 درصد رشد داشته، ادامه فرآیند ارتقای کمی آموزش های هنرستانها را مستلزم به روزرسانی و تأمین تجهیزات کارگاهی دانسته و در این راستا کمک و همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه مجمع خیرین را خواستار شد.

معاون متوسطه استان با اشاره به اینکه توسعه کمی و ایجاد رشته محل های جدید در مناطق بر اساس آمایشی و نیاز مناطق است. توزیع تجهیزات نیز بر اساس شاخه های تحصیلی با اولویت بندی رشته محل های جدید، تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار