اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه دادگستری اردبیل برای انتخابات سال آینده

اردبیل (پانا)- رئیس کل دادگستری اردبیل از اعمال اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه در این استان برای انتخابات سال آینده ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه دادگستری اردبیل برای انتخابات سال آینده

به گزارش اداره کل دادگستری استان اردبیل، سید ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری اردبیل در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی استان با اشاره به شرایط و اقتضائات برگزاری انتخابات سال آینده افزود: با جرایم و تخلفات انتخاباتی از جمله مداخله احتمالی مدیران در انتخابات و استفاده از اموال دولتی، اداری و بیت‌المال به نفع شخص یا گروه خاصی با جدیت برخورد خواهد شد.
او افزایش سطح خدمات‌رسانی به مردم بویژه از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان را با توجه به شرایط کرونایی کشور امری ضروری دانست و اظهار کرد: نیاز به تحرک بیشتر و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی به مردم است.
رئیس کل دادگستری استان، تامین مایحتاج ضروری مردم با قیمت‌های مناسب را برای شب عید، از دیگر وظایف مهم مدیران استان بیان کرد.
عتباتی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به عنوان دستگاه ناظر بر عملکرد شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مدافع حقوق عامه و صیانت از بیت‌المال است و هیچ گونه دخالتی در نحوه مدیریت این شرکت و نحوه بکارگیری نیروها و تجهیزات آن ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار