نفرات برتر کشوری مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن دانش آموزان اردبیلی معرفی شدند

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت نفرات برتر کشوری مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن دانش آموزان این استان پس از برگزاری آزمون نهایی در فضای مجازی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر کشوری مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن دانش آموزان اردبیلی معرفی شدند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با بیان این که مسابقات هفتگی درس هایی از قرآن در سال‌تحصیلی گذشته در مدارس متوسطه اول و دوم نواحی و مناطق استان برگزار شد؛ گفت: از بین کلیه دانش آموزان این مقاطع، تعداد 20 نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند که از طریق موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، معرفی و تجلیل شدند.

او افزود: در سال‌تحصیلی 1399ـ 1400 نیز همچون سالهای گذشته این مسابقات توسط مدیران و مروجین استانی در سطح مدارس استان پی‌گیری و با توجه به شرایط کرونایی کشور در بستر شبکه شاد اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: این برنامه که شامل سلسه سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی است، می تواند گامی مهم در جهت گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل نوجوان و جوان، دانش افزایی و تعمیق معارف دینی و قرآنی برای دانش آموزان، آشنا سازی نوجوانان و جوانان با سیره و سیمای عملی اهل بیت (ع) و بهینه سازی مطلوب اوقات فراغت مخاطبان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار