کسب رتبه برتر فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش قرچک

قرچک(پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک از کسب رتبه برتر فعالیت‌های پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در بین مناطق ۲۱‌گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر‌داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه  برتر فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش قرچک

رضا داورزنی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار‌کرد: آموزش هنگامی سودمند ‌است که با فعالیت‌های پرورشی همراه شود. نگاه واقع‌بینانه به امر تربیت ایجاب می‌کند که در نظام‌های آموزشی از ابتدایی‌ترین مرحله برنامه‌ریزی تا مراحل نهایی و در تدوین و تنظیم محتوا و طراحی اهداف، استعدادها و نیازهای همه‌جانبه دانش‌آموزان به عنوان افراد انسانی مد‌نظر قرار‌گیرد. در غیر این صورت پیشرفت و موفقیت آموزشی بدون پرورش و کمک به شکل‌گیری شخصیت متعادل انسانی امری ناقص و از درون تهی است.
او در ادامه گفت: فعالیت‌های پرورشی استعداد‌های فردی افراد را که به شکل بالقوه در نهاد آنان پنهان است آشکار می‌کند و بر توانمندی آنان افزوده می‌شود. از طرف دیگر با کسب مهارت‌های زندگی جهت شرکت فعال و پویا در زندگی اجتماعی جامعه آماده می‌گرداند تا بتوانند ضمن ادامه حیات برای خود و دیگران مفید بوده و اثرات مثبتی در زندگی جمعی داشته باشند.

رضا داورزنی در ادامه تصریح‌کرد: این موفقیت را به مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس، کارشناسان حوزه‌های قرآن، عترت و نماز، فرهنگی و هنری، مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، تبریک می‌گویم ‌و ازخداوند متعال توفیقات روز افزون را در اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار