کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

پاشایی: بیش از 400 برنامه برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد

تبریز(پانا) - جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان آذربایجان شرقی صبح امروز و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و از طریق ویدئو کنفرانس با روسا و مدیران نواحی و مناطق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: بیش از 400 برنامه برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در این جلسه گفت: بیش از 400 برنامه برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد. به جهت اینکه ما در مجموعه ای خدمت می کنیم که با انسان سروکار داریم ضرورت دارد مهربانانه و با روی گشاده برخورد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر امام راحل و حضور بی نظیر مردم ناباورانه طاغوت را به زیر کشید، افزود: مسئولیت تربیت نسل آتی بر عهده ماست و وظیفه ما شناساندن اهداف و رسالت انقلاب به نسل آینده است.

وی با تاکید بر اینکه نقشی که در شناساندن میراث امام و شهدا برعهده آموزش و پرورش است بسیار خطیر و تعیین کننده است، گفت: انقلاب اسلامی فارغ از همه کاستی ها در تمامی بخشها در برابر دنیا و ابرقدرتها عزت و سربلندی برای ما داشته است.

پاشایی با بیان اینکه خودباوری و تکیه بر توانمندی های داخلی از ویژگی های اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، ادامه داد: با تمامی توان و ظرفیت موجود در آموزش و پرورش ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی خواهیم داشت.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به اینکه تمامی دنیا با حداکثر توان در صدد انحراف نسل جوان و آینده ساز ما بسیج شده اند، گفت: تدوین برنامه های با کیفیت و با محوریت مدرسه و دانش آموز مد نظر باشد چرا که بدون تردید این مهم نقش اساسی در شکست اهداف شوم دشمن خواهد داشت.

وی با تصحیح اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه است و همه باید در بزرگداشت این مهم نقش ایفا کنیم، ابراز کرد: ظرفیت 750 هزار دانش آموز در سطح استان بهترین رسانه برای تبیین اهداف انقلاب و فرهنگ سازی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: فعالیت های کیفی و کمی دستگاه تعلیم و تربیت استان در ایام الله و مناسبتها شایان توجه است و رویکرد برنامه ها امیدبخشی؛ ایجاد نشاط و شادمانی؛ بیان خدمات انقلاب باشد.

حجت الاسلام رسول برگی افزود: از امروز تا یازده بهمن ماه که هفته استقبال از دهه فجر نامگذاری شده کارهای مقدمات انجام و نماد تمامی برنامه ها راهپیمایی 22 بهمن است اما به جهت شرایط کرونایی امسال خودرویی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در برنامه های مد نظر بزرگداشت دهه مبارک فجر منویات مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب مد نظر باشد.

طاهر علمی نیز در ادامه گفت: با توجه به ایام کرونایی اغلب برنامه های بزرگداشت در بستر فضای مجازی خواهد بود و تقارن ایام الله دهه فجر امسال با ولادت حضرت زهرا، بسیار مغتنم و ارزشمند است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با تاکید بر این مطلب که رویکرد ما و برنامه ها و محتواهای تولید شده همراه با جذابیت با محوریت مدرسه صورت گیرد، گفت: به جهت شرایط تجمعات انسانی نخواهیم داشت.

وی با یادآوری اینکه زنگ انقلاب به صورت نمادین در 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام در یکی از مدارس تبریز نواخته خواهد شد و 14 بهمن اعزام کاروان راهیان نور بصورت مجازی اتفاق خواهد افتاد و شرکت کنندگان در بستر شبکه شاد در این مهم مشارکت خواهند داشت.

علمی اذعان داشت: 57 هزار دانش آموز مکلف شب ولادت حضرت زهرا (س ) در برنامه متمرکز که پخش رسانه ای خواهد داشت جشن تکلیف خود را برگزار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار