کاپیتان تیم ستاره هشتم در گفت‌وگو با پانا:

تلاش می‌کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم

مشهد(پانا)- کاپیتان تیم ستاره هشتم، راه یافته به مرحله سوم مسابقه عصر جدید در مورد تیم و شاکله‌ کار تیم ستاره هشتم عنوان می‌کند از 8 رشته ورزشی متفاوت دور هم جمع شده ‌اند. در مرحله اول مسابقه 20 نفر بودند و در فاصله مرحله اول تا سوم، بعد از چند مرحله فراخوان گذاشتن، حالا 35 نفر شده ‌اند. تلاش 35 نفره به این دلیل است که ثابت کنند می‌توانند به همه آن چیزی که می‌خواهند برسند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می‌کنیم تا به خواسته‌هایمان برسیم

مونا محبتی در گفت گو با پانا می گوید: بیشتر از بیست نفر از اعضای تیم، دانش آموز هستند. اعضای تیم ما ترکیبی از متولدین چهار دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود هستند؛ به جز چند نفر از اعضای تیم که ساکن شهرهای اطراف مشهد و یک نفر که اهل استان گرگان است، بقیه‌ تیم ساکن مشهد هستند.

مونا محبتی دانش آموز سال دوازدهم رشته تربیت بدنی در هنرستان فاضله است و رشته تخصصی وی طناب زنی است، او در مورد مزیت‌های ورزش برای دانش آموزان عنوان می‌کند: مزیت سلامت جسمی و شادابی که همراه ورزش برای فرد اتفاق می‌افتد بر کسی پوشیده نیست، اما برای سن ما دو ویژگی بزرگ دیگر هم به همراه دارد: کمک می‌کند انرژی‌های زیاد دوره نوجوانی را کنترل کنیم تا بتوانیم روی درس خواندن متمرکز باشیم و ما را از فضاهای مضر و مخرب نیز دور می‌کند.

او در مورد سختی‌های تمرین‌های تیمی توضیح می‌دهد: ما برای پیدا کردن سالنی که هم زنانه و هم مناسب حرکت‌های تمرینی ما باشد با مشکل روبرو بودیم و از آنجا که مسیر سالن‌ها به بعضی از اعضای تیم دور بود، محدودیت ساعتی شبانه که بخاطر کرونا گذاشته شد، باعث شد رفت و آمدمان سخت‌تر شود.

در حین تمرینات، شکستگی دندان و بینی داشتیم، اما کرونا نه

محبتی در مورد سختی‌های ورزش دسته‌جمعی می گوید: ورزش و کار تیمی با همه‌ خاطرات خوش، سختی‌هایی هم به همراه دارد. مثلا در بازه تمرینات اخیر پای یکی از بچه‌ها در حرکت پرتابی به صورت دریافت کننده‌اش خورد و باعث شد هم تیمی‌مان بخاطر شکستگی دندان و بینی راهی بیمارستان شود. کرونا هم کار ما را سخت‌تر کرد، ما تمام مدت زمان حضور در باشگاه را با وجود دشواری، با ماسک تمرین می‌کردیم و بخاطر رعایت کردن کامل پروتکل‌های بهداشتی، با وجود تمرین‌های حضوری و جمع بودن کل اعضا، هیچ کدام از بچه‌ها به کرونا مبتلا نشدند.

کاپیتان تیم ستاره هشتم از همراهی شاد در سالن با دانش‌آموزان تیم خبر می دهد و می افزاید: بچه‌ها تمام این مدت تلاش کردند که از درس‌ها عقب نمانند، مخصوصا این روزهای آخر آماده شدن برای اجرای مرحله سوم همزمان با امتحانات ترم بود، بچه‌ها گاهی همزمان با حضور در باشگاه با گوشی در کلاس‌ها شرکت می‌کردند، حتی امتحان می‌دادند و خب امتحان‌های این‌روزها، پر استرس‌تر از همیشه بودند، اما راهی نبود، نباید از درس و امتحان غافل می‌شدیم، همزمان باید در تمرین‌ها هم شرکت می‌کردیم؛ ما از ورزش فقط تعادل جسمی را نیاموختیم، یاد گرفتیم جنبه‌های مختلف زندگی را هم متعادل کنیم.

محبتی از لزوم پایبندی به رژیم غذایی مخصوص تیم برای همه‌ اعضا می‌گوید: در این مدت همه‌ بچه‌ها مراقب تغذیه‌شان بودند، باید رژیم غذایی را رعایت می‌کردند تا بدنشان کم نیاورد و خوشبختانه همه تیم، با حفظ رژیم برای سلامت جسمی‌شان تلاش کردند.

او در پایان بیان می‌کند: می‌دانم پدر و مادرها و اعضای خانواده‌ها همین‌طور که تا اینجا از ما پشتیبانی و حمایت کردند، از این به بعد هم حامی ما خواهند بود.

تیم دختران ستاره هشتم، یکشنبه 5 بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی عصر جدید اجرای برنامه خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار