به‌کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز در اجرای طرح محدودیت ترددهای شبانه

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی گفت از ابتدای آذرماه سال جاری نیروی انتظامی با به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز از همکاران در نیروی انتظامی در بیش از یک هزار و 900 نقطه از کشور برای خدمت رسانی به مردم به کارگیری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به‌کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز در اجرای طرح محدودیت ترددهای شبانه

سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی و محوله خود، از همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا در کشور برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی و همچنین همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شعار حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت با آمادگی کامل حضور داشت.

وی به اجرای طرح محدویت ترددهای شبانه و بین شهری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای آذرماه سال جاری نیروی انتظامی با به کارگیری بیش از 450 هزار نفر روز از همکاران ما در نیروی انتظامی در بیش از یک هزار و 900 نقطه از کشور برای خدمت رسانی به مردم به کارگیری شده اند.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های سعید نمکی؛ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و حضور در پلیس راهور ناجا عنوان کرد: نیروی انتظامی تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی خود را برای مراجعه کنندگان آماده کرده و همچنان پرقدرت و با تمامی امکانات در کنار کادر درمان و مردم خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار