بصورت ویدئو کنفرانس در ۲۴ منطقه آموزشی آذربایجان غربی برگزار شد:

تجلیل از 750 دانش آموز منتخب مسابقات قرآنی و فرهنگی آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری آذربایجان غربی بصورت ویدئو کنفرانس در 24 منطقه آموزشی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 750 دانش آموز منتخب مسابقات قرآنی و فرهنگی آذربایجان غربی

آیین تجلیل از دانش آموزان منتخب استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سالن اندیشه اداره کل و بصورت ویدئو کنفرانس در مناطق 24 گانه استان برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: مسابقات مختلف حوزه پرورشی و فرهنگی استعدادهای دانش آموزان را شکوفا می کند.

وی خاطر نشان کرد: هنر در تارو پود مردم این کشور نهادینه شده است و آموزش و پرورش باید بستر شکوفایی این ظرفیت را مهیا کند.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان باید اولویت کلیه فعالیتهای آموزشی و پرورشی قرار گیرد.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بعنوان بالادستی نظام تعلیم و تربیت تنها یک سند آموزشی نیست بلکه تربیت اجتماعی و کشف استعدادهای دانش آموزان و در نهایت رسیدن به حیات طیبه هدف این سند است.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری با وجود شرایط کرونایی در سراسر استان گفت: امسال همه مسابقات در بستر فضای مجازی برگزار شد.

قاسمی ادامه داد: امسال 550هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و 20 هزار دانش آموز در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: 750 دانش آموز منتخب استانی امروز تجلیل می شوند و در مرحله کشوری این مسابقات حضور می یابند.

این مقام مسئول گفت: نقش حوزه پرورشی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار کلیدی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار