واکنش شورای نظارت بر صداوسیما به توهین به رئیس‌جمهوری

تهران (پانا)‌ - شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما درباره ادبیات توهین‌آمیز یکی از مهمانان برنامه زاویه شبکه چهار، ضمن تذکر از رئیس سازمان خواست با عوامل موثر برخورد قاطع کند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش شورای نظارت بر صداوسیما به توهین به رئیس‌جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، این شورا در نامه‌ای ضمن تاکید بر رعایت موازین قانونی و اخلاق حرفه‌ای و دینی در رسانه ملی و لزوم تفکیک بین نقد و تحلیل با تخریب و توهین و تضعیف، نسبت به اظهارنظر یکی از میهمانان برنامه زاویه شبکه چهار در به کار بردن اظهاراتی سخیف و وهن‌آلود واکنش نشان داد و ضمن تذکر قاطع، خواستار رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تولید و پخش برنامه‌ها شد.

شورای نظارت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیش‌تر نیز در مورد رعایت حرمت مسئولان و آحاد مردم و اصول حرفه‌ای برنامه‌سازی در نقد و تحلیل در برنامه‌های مختلف رسانه ملی تاکید و خواستار تدابیر جدی‌تر جهت عدم تکرار چنین موضوعاتی در برنامه‌ها شد.

مهمان یکی از برنامه‌های شبکه چهار سیما در یک برنامه زنده، اتهام‌های سخیفی را به رییس جمهوری و برخی مسوولان جمهوری اسلامی نسبت داد. این توهین با واکنش‌های فراوانی از سوی همه جناح‌های کشور، کارشناسان مسائل سیاسی و حقوقدانان روبرو شده است.

همچنین به دنبال این اهانت یک کارشناس در برنامه زنده تلویزیونی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری اعلام کرد که از سازمان صداوسیما و کل عوامل برنامه زاویه شکایت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار