برگزاری آموزش مجازی مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی در شبکه شاد

اردبیل (پانا)- در راستای بسته تحولی سازمان دانش آموزی و آموزش مربیان تشکیلات پیشتازان،آموزش مجازی مربیان در بستر شبکه شاد همزمان با سراسر کشور دراستان اردبیل نیز درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش مجازی مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی در شبکه شاد

آموزش مجازی مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی با اهداف آشنایی با شیوه های صحیح تربیت اسلامی در قالب فعالیت های پیشتازان، آشنایی مربیان با اهمیت و ضرورت فعالیت های تشکیلاتی و گروهی، آشنایی با مأموریت ها و اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی و آشنایی مقدماتی و توجیهی با دانش تشکیلاتی و معرفتی مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی در سطح کشور برگزار می شود.

تمامی مربیان جدید الورود و سایر مربیان تشکل پیشتازان که به جمع تشکیلات این استان پیوسته و صرفادر سامانه جذب پیشتازان ثبت نام کرده اند، می توانند در این دوره آموزشی در دو بخش عملی و تئوری شرکت کنند.

آموزش تئوری در بستر شبکه شاد با بهره گیری از اساتید و به صورت زنده از کانال ساپ به آدرس parvareshi4@ برابر با جدول زمان بندی اعلامی، انجام می گیرد.

روز شنبه 4 بهمن ماه از ساعت 8:30 تا 9:45 موضوع تبیین سیاست ها و خط مشی‌های سازمان در فعالیت‌های گروهی با تدریس معاون وزیر و رئیس سازمان دانش آموزی همراه بود و از ساعت 10 تا 11:30 نیز نقش و جایگاه تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادین توسط مشاور وزیر تدریس شد.

دوره آموزشی در روز دوشنبه 6 بهمن ماه نیز از ساعت 8:30 تا 10 آشنایی با اهداف، ماموریت ها و ارکان سازمان دانش آموزی با تدریس قائم مقام سازمان دانش آموزی و از ساعت 10 تا 11:30 آشنایی با فعالیت‌های گروهی و مدیریت در گروه با تدریس مشاور قائم مقام سازمان دانش آموزی ادامه خواهد داشت.

روز چهارشنبه 8 بهمن ماه نیز حجت الاسلام و المسلمین بهشتی و معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی از ساعت 8:30 تا 10 نقش و جایگاه اخلاق در فعالیت های گروهی و از ساعت 9:30 تا 11:30 تبیین و تشریح ساختار، ارکان، محتوا و فعالیت های تشکیلات پیشتازان را تدریس خواهند کرد.

آموزش عملی مهارت‌های دانش تشکیلاتی، مهارت‌های تشکیلاتی، مهارت‌های اجتماعی و دانش معرفتی و اخلاقی و ... در قالب فیلم‌های آموزشی، موشن‌گرافی، اسلاید، پاورپوینت، که در بخش محتوایی اصلی پیشتازان در شبکه شاد بارگذاری شده و قابل دریافت بوده و مربیان بصورت خود آموز می‌توانند از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار