معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

خلاقیت و ابتکار عمل در تولید محتوای فضای مجازی برای برگزاری جشن انقلاب

ملارد(پانا)- هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر، فراهم کردن زمینه حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در فضای مجازی و ایجاد خلاقیت و ابتکار است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و ابتکار عمل در تولید محتوای فضای مجازی برای برگزاری جشن انقلاب

نشست توجیهی جشنواره‌های فرهنگی و هنری فردا، معلمان هنرمند، الگوی برتر تدریس در درس تفکر و زندگی و تجارب برتر تربیتی با هدف رفع ابهامات دانش‌آموزان و فرهنگیان در آموزش و پرورش ملارد در فضای مجازی برگزار شد.

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در این نشست گفت: امسال مراسم دهه فجر با شعار انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی انجام می‌شود.

او بر نقش ارزنده فرهنگیان و دانش‌آموزان در اعتلای انقلاب اسلامی و وطن اشاره کرده و افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، فراهم کردن زمینه حضور همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان در فضای مجازی و تبیین آرمانهای شهیدان و انقلاب است.

حضرتقلی همچنین از برگزاری پویش‌های مختلف مجازی فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری جشن تکلیف مجازی و به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس عصمت و شهدای اقتدار ملارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و از همکاران خواست تا در اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی اهتمام لازم را بورزند.

سجاد حسین ‌زاده، مسئول فرهنگی و هنری این اداره پیرامون جشنواره‌های فرهنگی، هنری امسال، شرایط و ضوابط حضور و ارسال آثار، توضیحات لازم را ارائه کرده و به سوالات همکاران در این زمینه پاسخ داد.

او بر مطالعه دقیق شیوه‌نامه‌‌ها تأکید کرده و از همکاران فرهنگی خواست تا در بارگذاری آثار در سامانه‌ همگام دقت و سرعت لازم را به‌عمل آورند و ارسال آثار را به روز آخر موکول نکنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار