سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزی منطقه ۱۵ به صورت مجازی آغاز شد

تهران (پانا) - کارشناس مسئول قرآن و عترت و نماز منطقه ۱۵، از آغاز سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز مرحله منطقه در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به تفکیک جنسیت و به صورت آنلاین خبر داد و گفت در پایان مسابقات، کلاس‌های توانمند سازی برای نفرات برتر، جهت شرکت در مسابقات استانی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزی منطقه ۱۵ به صورت مجازی آغاز شد

میترا لطفی شایگان کارشناس مسئول قرآن وعترت ونماز منطقه 15 گفت: مسابقات قرآن و عترت و نماز در دو مقطع ابتدایی ومتوسطه به تفکیک جنسیت درحال برگزاری است.
مسابقات مقطع ابتدایی از یکشنبه پنج بهمن ماه در رشته های حفظ و قرائت با حضور سرکارخانم خویینی، معاونت پرورشی منطقه 15 در دارالقران نجم الثاقب آغاز شده است و تا 15 بهمن ماه ادامه دارد.
مسابقات مقطع متوسطه نیز شامل رشته های آوایی (قرائت و ترتیل و حفظ) و رشته های پژوهشی ‌شامل (نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و مفاهیم) ازهیجدهم بهمن ماه تابیست ونهم بهمن ماه در دارالقران های نجم الثاقب و یاسین برگزار خواهدشد.
وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط کنونی جامعه و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مسابقات بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود.
او اضافه کرد : بعداز پایان مسابقات منطقه ای، نفرات برتر هر رشته و پایه درکلاس های توانمندسازی که بصورت مجازی و با تدریس اساتید مجرب رشته های مذکور برگزار می شود، شرکت خواهند کرد تا آمادگی لازم برای مسابقات استانی را کسب‌ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار