علی اکبر محسنی نسب در شورای پرورشی و تربیت بدنی:

همکاران پرورشی و تربیتی، متصدیان تربیت شخصیت اجتماعی دانش آموزان هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 تهران با حضور در جمع همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه وفاق و همیاری بین همکارن رمز پیشرفت و پیشبرد فعالیت های پرورشی است، کار در حوزه پرورشی و تربیت بدنی را فرصتی مغتنم بیان کرد که باید قدر آن را دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
همکاران پرورشی و تربیتی، متصدیان تربیت شخصیت اجتماعی دانش آموزان هستند

در این نشست علی اکبر محسنی نسب، گفت: مفاهیم عمده تربیت اجتماعی کودکان و نوجوانان از جمله خودکفایتی، ابراز وجود، استقلال، خودپنداری، خودرهبری، رقابت، همکاری، نوع دوستی و هویت جویی و ده ها مولفه دیگر که به نوعی شخصیت اجتماعی کودکان را شکل می دهد مفاهیمی است که در همین دوران مدرسه تحقق می پذیرد که متصدی اصلی آن حوزه پرورشی و تربیت بدنی می باشد.

مدیر منطقه 9 با تقدیر از زحمات و فعالیت های انجام شده در حوزه پرورشی با اشاره به پیش رو بودن ایام دهه مبارک فجر و خجسته میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا(س) بر تولید محتوای پربار، غنی و اثر بخش با این موضوعات تاکید کرد.

در این دیدار که صبح یکشنبه 99/10/05 و با حضور همکاران شاغل در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و در اتاق شورای منطقه 9 برگزار شد، سید محمدمهدی جدائی معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به فراگیر بودن و گستردگی فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی گفت: مباحث پرورشی و تربیتی قطعا تنها در کلاس درس منحصر نمی شود و هر فضایی می تواند کلاسی برای تربیت باشد و این امر میسر نمی شود مگر با تلاش، تعهد و دلسوزی بیشتر متصدیان فعالیت های تربیتی و پرورشی.

جدائی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در فضای مجازی با تشریح و تبیین فعالیت های پیش رو خواستار استمرار خلاقانه فعالیت هائی در خصوص ایام دهه فجر، میلاد حضرت زهرا(س) و مناسبت های ماه های رجب و شعبان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد شد.

بنابراین گزارش در ادامه این جلسه هر یک از همکاران از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش روی حوزه کاری خود به ارائه گزارش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار