مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه آسیب‌های اجتماعی:

هر قدر میزان تحصیلات افراد بالاتر می رود، در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم تر می شوند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اجرای طرح همدل و طرح صدای مشاور، بر ارائه مشاوره‌های موثر به خانواده‌ها و دانش آموزان تاکید کرد و گفت هر چقدر میزان تحصیلات افراد بالاتر می رود، در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم تر می شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
هر قدر میزان تحصیلات افراد بالاتر می رود، در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم تر می شوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه آسیب‌های اجتماعی با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مجتبی ولی پوری معاون پرورشی و فرهنگی، محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت و سایر اعضا در محل اتاق شورا در خصوص بررسی عوامل موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اجرای طرح همدل و طرح صدای مشاور، بر ارائه مشاوره‌ موثر به خانواده‌ها و دانش آموزان تاکید کرد و گفت: هر چقدر میزان تحصیلات افراد بالاتر می رود، در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم تر می شوند.

فولادوند تربیت مدرسین مجرب برای آموزش در خصوص رفتارهای مخاطره آمیز را بسیار حائز اهمیت قلمداد و نسبت به مشخص کردن وضع موجود و گردآوری اطلاعات در این خصوص تاکید کرد و گفت: همدلی و هم‌افزایی خانواده، مدرسه، جامعه و فراگیران از بهترین عوامل موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح های تحولی در بحث آسیب های اجتماعی از جمله طرح نماد، طرح همدل و طرح صدای مشاور شاهد رشد و ارتقای سطح سلامت روان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار