دوره آموزش و توانمند سازی مربیان و دانش آموزان پیشتاز ناحیه یک یزد برگزار می شود

یزد ( پانا ) - دوره آموزش و توانمند سازی مربیان و دانش آموزان پیشتاز با حضور مدرسین خبره و تشکیلاتی به صورت مجازی در استودیو هم آورد ضبط و در بستر پیام رسان ایتا محتوای آموزشی بارگذاری می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش و توانمند سازی مربیان و دانش آموزان پیشتاز ناحیه یک یزد برگزار می شود

رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک یزد گفت: دوره آموزش و توانمند سازی مربیان و دانش آموزان پیشتاز با حضور مدرسین خبره و تشکیلاتی جهت آشنایی مربیان با شیوه صحیح تربیت اسلامی در قالب برنامه های تشکیلات،ارتقاء دانش مهارتی و اجتماعی مربیان جهت انتقال به نسل جوان و دانش آموز آموزش مهارت های اجتماعی در قالب محتوای آموزشی به صورت فیلم کوتاه،کلیپ،تصویر،صوت و همچنین در راستای تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ، دوره آموزشی (تولید محتوا آموزشی و انتشار در فضای مجازی) به منظور ارتقاء بصیرتی،مهارتی و آموزشی برگزار می شود.

اعظم فتاحی افزود: اصلی ترین ماموریت سازمان دانش آموزی زمینه سازی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا بتوانند خود را با اجتماعی که در آن زندگی می کنند ، سازگارتر کنند ، لذا باید مهارت های اجتماعی گوناگون را بیاموزند. لذا جهت تحقق این امر برآن شدیم تا از اساتید خبره و تشکیلاتی این ناحیه جهت آموزش استفاده کنیم.

فتاحی در پایان تاکید کرد: سرفصل های آموزشی مربوطه تهیه و در اختیار مدرسین قرار داده شد و در پایان دوره های آموزشی از مخاطبین آزمون به عمل می آید و گواهی دوره برای آنها صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار