شهردار تبریز:

شهرداری تبریز برای تکمیل سامانه شفافیت مصمم است

تبریز (پانا) - شهردار تبریز از عزم جدی شهرداری تبریز برای تکمیل سامانه شفافیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تبریز برای تکمیل سامانه شفافیت مصمم است

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه بررسی آخرین وضعیت سامانه شفافیت گفت: بحث شفاف سازی و مبارزه با فساد از اولویت های اساسی این دوره از مدیریت شهری است و در این راستا برای استقرار سامانه شفافیت اهتمام و تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

او با تاکید بر اینکه سامانه شفافیت اقدام بسیار مهمی است اظهار داشت: خوشحالیم بحث شفاف سازی از ابتدای این دوره مطرح شد و امروز می توانیم سامانه شفافیت را برای رونمایی در آینده نزدیک آماده کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه اطلاعات و اقدامات شهرداری نباید تنها در ذهن افراد بایگانی شود، افزود: ما تلاش کردیم اقدامی ماندگار و تاثیرگذار در حوزه شفاف سازی امور انجام دهیم. با راه اندازی این سیستم از وضعیت سنتی خارج و تمام موضوعات به صورت هوشمند ثبت و شفاف سازی می شود.

ایرج شهین باهر با قدردانی از کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کمیسیون با پیگیری مستمر ما را از روزمرگی خارج کرد و باعث شد موضوعی مانند راه اندازی سامانه شفافیت به سرعت تکمیل شود.

او با بیان اینکه تمام امور شهرداری باید ثبت شود گفت: در سامانه شفافیت اطلاعاتی همچون اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات، ماشین آلات، پرونده های حقوقی، مباحث مالی و برخی اطلاعات دیگر ثبت می شود که این در نهایت یه نفع شهرداری است و ثبت و ساماندهی آنها از تحمیل میلیاردها تومان ضرر به مجموعه جلوگیری می کند.

ایرج شهین باهر بازخورد مثبت فعالیت سامانه شفافیت را متوجه مدیران دانست و گفت: قطعا با وجود رویه مشخص و سیستم شفاف، فشار کاری خود مدیران شهری کاهش پیدا خواهد کرد. چرا که امروزه بیشترین درگیری مدیران شهرداری ناشی از همین موضوعات است.

شهردار تبریز تصریح کرد: اراده لازم برای اجرا و تکمیل سامانه شفافیت در مجموعه شهرداری وجود دارد و قطعا این سامانه در سریع ترین زمان ممکن تکمیل و رونمایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار