مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

۱۴۰۰ نفر در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من »شرکت کردند

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان کرد پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزند من در راستای طرح آجر به آجر برگزار می شود که تاکنون ۱۴۰۰نفر در این طرح مشارکت کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰۰ نفر در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من »شرکت کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به ویژگی های این طرح اظهار کرد: افزایش آگاهی و جلب مشارکت فرهنگیان، دانش آموزان و به ویژه بانوان در فرایند مدرسه سازی از مهم ترین اهداف اجرای طرح «من مادرم ...» است.

وی افزود: بانوان و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به مشارکت 1000 نفر خیر نیک اندیش شهرستان املش در طرح « من مادرم، بچه های ایران فرزند من » خاطرنشان کرد: گیلانیان همواره در کمک به هم نوع پیشتاز بوده اند و ضروری است با فرهنگ سازی و استفاده بهینه از سامانه شاد جایگاه استان را در کمک به هم نوع و جهاد مدرسه سازی ارتقا بخشیم.

در ادامه این نشست مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از خانم « دلیر ثابت » خیّر نیک اندیش گیلانی تقدیر کرد.

گفتنی است، پیش‌از این نیز پویش ایام محرم طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار استان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار