تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید از وظایف آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای نسل جدید از وظایف آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید از وظایف آموزش و پرورش است

رضا بامری در جسله ستاد استانی دهه مبارک فجر اظهار کرد: در شرایط فعلی با توجه به تغییراتی که امسال به دلیل شیوع بیماری، در زیست بوم اتفاق افتاده است، فضای مجازی یک فرصت طلایی برای گرامیداشت دهه فجر و تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را نماد واقعی وحدت و یکپارچگی مردم دانست و افزود: حفظ و تعالی این یکپارچگی از وظایف ماست که نباید تحت تاثیر شرایط زیست بوم جدید در آن خللی ایجاد شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ما به نسل انقلاب مدیون هستیم و باید در راستای تبیین اهداف انقلاب و تشریح فراز و فرودهای انقلاب به فرزندانمان از خون هایی که به پای نهال انقلاب ریخته شد پاسداری کنیم.

بامری بر برگزاری مراسم محوری گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس شهرستان و یا منطقه و همچنین برگزاری سایر برنامه ها با خلاقیت و نوآوری در فضای مجازی تاکید کرد.

در این جلسه که معاون سازمان بسیج فرهنگیان استان، روسای ادارات حوزه پرورشی ادره کل، و معاونان پرورشی نواحی یک و دو زاهدان، و جمعی از همکاران حوزه پرورشی حضور داشتند دستورالعمل چهل و دومین سالگرد باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شد و سایر اعضای شرکت کننده در ستاد دهه فجر به توضیح برنامه های اجرایی، میدانی و فضای مجازی خود در این ایام پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار