شیوا طاهری مهمان شبکه سحر شد

تهران (پانا) - شیوا طاهری، بازیگر سریال «گذر از رنج ها» برای گفت و گو با مخاطبان کردزبان شبکه سحر، به برنامه «ما و شما» می آید.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوا طاهری مهمان شبکه سحر شد

مصطفی قوامی، تهیه کننده «ما و شما» از حضور شیوا طاهری، بازیگر سریال تلویزیونی پر طرفدار «گذر از رنج ها» در نقش «دنیا» و گفت و گوی صمیمانه در خصوص فعالیت هنری وی در این برنامه خبر داد.
معرفی کامل این بازیگر و فعالیت های هنری اش همچنین پخش بخش های برگزیده از سریال «گذر از رنج ها» از ایفای نقش شیوا طاهری در نقش «دنیا»، از آیتم های این برنامه است که قوامی به آن اشاره کرد.
شیوا طاهری متولد 1369متولد کرج بوده و اصالتاترکمن است. وی تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به پایان رسانده است.
به جز سریال «گذر از رنج ها» به کارگردانی فریدون حسن پور به عنوان نخستین کار وی که به خوبی در آن درخشید، سریال های «ریکاوری» و «روزهای بهتر» نیز از دیگر مجموعه های تلویزیونی است که طاهری در آنها بازی کرده است.
مصطفی قوامی آیتم های دیگر این برنامه را مانند قبل، آیتم کلیپ های موسیقی کردی، گزارش های مردمی از عراق، نظر سنجی راجع به میزان رضایت مخاطبان از برنامه «ما و شما» و نمایش عکس و فیلم های ارسالی بینندگان عنوان کرد.
«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای عبدالله عابدی و ترجمه همزمان فریبا عبدالملکی ، امشب، چهارم بهمن ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار