دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از آغاز دوره آموزش خبرنگاری، ویژه دانش آموزان مرکز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستان آغاز شد

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از آنجایی که رسالت اصلی خبرگزاری پانا پرورش و تربیت نسل رسانه‌ای کشور است، سازمان دانش آموزی با محوریت خبرگزاری پانا طبق بسته تحولی «هر دانش آموز؛ یک نقش اجتماعی» اقدام به برگزاری دوره آموزش خبرنگاری در سه مرحله استانی، شهرستانی و دورن مدارس کرده است که دوره اول آن با حضور 10 دانش آموز دختر و 10 دانش آموز پسر از مرکز استان امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود: دوره دختران امروز آغاز و تا دوشنبه ششم بهمن ادامه دارد که 10 دانش آموز از پایه‌های تحصیلی هفتم تا دهم در آن حضور دارند. دوره پسران نیز از هفتم تا نهم بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد: پیش از این دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در زاهدان برگزار شد و 10 نفر از همکاران فرهنگی علاقمند به خبرنگاری به عنوان مدرس آموزش دیدند که اکنون در این دوره آموزش دانش آموزان را برعهده دارند.

وی از برنامه ریزی برای آموزش و تربیت دانش آموزان خبرنگار در استان خبر داد و گفت: براساس سهمیه مشخص شده در بسته تحولی تا پایان سال تحصیلی جاری با برگزاری دوره‌های آموزشی 192 نفر از دانش آموزان استان اصول خبرنگاری را آمورش خواهند دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار