مدیر آموزش و پرورش ورامین:

تلاش می‌کنیم با برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموزان را به نظام و ارزش‌های آن جذب کنیم

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت دهه فجر از ایام ارزشی نظام جمهوری اسلامی است و معاونت پرورشی با ارائه برنامه‌های متنوع به معرفی و تبیین ارزش‌های نظام خواهد پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش می‌کنیم با برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموزان را به نظام و ارزش‌های آن جذب کنیم

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، در این جلسه محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین، خطاب به اعضای ستاد گفت: ارزش‌های نظام، به دور از هرگونه گرایش سیاسی باید زنده بماند. طوری عمل کنید که دانش‌آموزان را به نظام و ارزش‌های آن جذب کنید.

محمدی، ضمن اشاره به اینکه با وجود کرونا اکثر فعالیت‌ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های شاد و متنوع می‌تواند از افسردگی دوران کرونا بکاهد. سعی شود مطالب بارگذاری شده که با سلیقه عمومی دانش‌آموزان هم‌خوانی داشته باشد و با ارائه کلیپ‌ها و فعالیت‌های متنوع بسته‌های متفاوت به فراخور هر سلیقه‌ای در شاد بارگذاری شود، چرا که به قول شهید سلیمانی، انقلاب متعلق به همه ما است. دهه فجر باید دهه همدلی بین همه ما باشد.

او در پایان از اعضای ستاد خواست در انتخاب و اجرای فعالیت‌ها هنرمندانه عمل کنند تا به طور ضمنی و عمیقاً ارزش‌های انقلاب را به دانش‌آموزان که نسل آینده انقلاب ما هستند؛ انتقال دهیم.

محمدزاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ورامین، نیز در این جلسه از آمادگی کامل ستاد برای اجرای فعالیت‌های در نظر گرفته شده خبر داد و گفت: در این فعالیت‌ها از ظرفیت کامل بسیج دانش‌آموزی و نهادهای دیگر نیز بهره گرفته شده است.

او در ادامه افزود: برگزاری اولین مسابقه دانش‌آموزی ربات‌های فوتبالیست نقطه عطف برنامه‌های امسال خواهد بود که می‌توان از آن به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار