انعقاد دو تفاهمنامه ارزی و ریالی بین بانک تجارت و ذوب آهن اصفهان

تهران (پانا) - دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) بین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد دو تفاهمنامه ارزی و ریالی بین بانک تجارت و ذوب آهن اصفهان

به گزارش شرکت ذوب آهن اصفهان، رضا دولت آبادی، مدیر عامل بانک تجارت، در حاشیه مراسم امضای دو تفاهم نامه (ارزی و ریالی) بین بانک تجارت ایران و ذوب آهن اصفهان، گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین تولید کننده فولاد کشور جایگاه خاصی در ابعاد مختلف دارد و توانسته با صادرات محصولات خود که منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است، ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگرداند و این موضوع دستاورد بزرگی به ویژه در دوران تحریم به شمار می‌رود. بازدیدی از بخش‌های مختلف کارخانه انجام شد و ما آمادگی همکاری با این مجتمع عظیم صنعتی را داریم.

وی افزود: بانک‌ها مشاوران خوبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شوند بنابراین می‌توان از طریق تعاملات دو سویه در زمینه‌های مختلف همکاری‌های مناسب و نتایج سودمندی گرفت.

منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: وارد ۵۶ سالگی ذوب آهن اصفهان شدیم و این تفاهم نامه که نزدیک به روز بیست و سوم دی ماه سالروز انعقاد قرارداد کارخانه، تبادل شد را به فال نیک می‌گیریم. هر آنچه در چرخه تولید نیاز داریم به سرمایه در گردش باز می‌گردد و بانک‌ها ارکان بسیار مؤثری در این راستا محسوب می‌شوند.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان نخستین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور و تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا به شما می‌رود و هم اکنون این محصول دارای ارزش افزوده بالا در پنج محور راه آهن کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: ذوب آهن اصفهان نیازمند یک پشتوانه مالی است و بانک تجارت ایران که برای همکاری اعلام آمادگی کرده است، می‌تواند یک شریک راهبردی و مؤثر برای ذوب آهن در راستای ارتقا کمی و کیفی تولیدات شرکت، به شمار رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار