جلسه تجلیل از حافظان قرآنی منطقه باغبهادران

اصفهان(پانا) _ جلسه تجلیل از حافظان قرآنی منطقه باغبهادران در فرماندار شهرستان لنجان با حضور استاد ناصر رضوی،امام جمعه شهر چرمهین و رئیس و معاونین و کارشناسان سازمان دانش آموزی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه باغبهادران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تجلیل از حافظان قرآنی منطقه باغبهادران

رضوی«قاری و حافظ قرآن کریم»از آمار بسیار قابل تحسین دانش آموزان و دبیران حافظ قرآن در سطح منطقه ابراز امیدواری کرد و افزود : جامعه دانش آموزی و آموزش و پرورش ما نیاز به مباحث قرآنی دارد، و مباحث قرآنی بسیار در فرهنگ سازی آینده جامعه ما مثمر ثمر خواهد بود.
امام جمعه شهر چرمهین،واهبی زاده پس از بیانات خود به افتتاح گروه قرآن پژوهی در پژوهش سرای منطقه اشاره کرد و از این بابت از دانش آموزان حافظ،شرکت در این زمینه را خواستار شد.
فرماندار شهرستان لنجان،ضیایی پس از تجلیل از امام جمعه شهر چرمهین و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باغبهادران و همچنین دانش حافظین قرآن از اقدامات مثمر ثمر دانش آموزان و مسئولین منطقه ابراز خشنودی کردند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باغبهادران،قمی در طی صحبت های خود به فعالیت های قرآنی از سوی مسئولین و دانش آموزان تأکید کرد و از همه مصوبان این جلسه تقدیر کرد. در پایان از دانش آموزان برتر تقدیر به عمل آمد. خبرنگار: عباس صمدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار