عفونت‌های حاد تنفسی در هوای سرد راحت‌تر منتقل می‌شود

تهران (پانا) - معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان معتقد استعفونت های حاد تنفسی از جمله بیماری کووید ١٩ که از آن جمله است، در هوای سرد راحت تر منتقل می شود. 

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عفونت‌های حاد تنفسی در هوای سرد راحت‌تر منتقل می‌شود

به گزارش ایرنا،‌ مسعود نوروزی با اشاره به بارش برف در مناطق مختلف گیلان اظهار داشت: بسیاری برای بهره مندی از این نعمت الهی و برف بازی به خیابان ها آمده اند که باید توصیه های بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند.

وی بیان داشت: به مردم توصیه می شود که در این هوای سرد و برفی تردد نداشته باشند و در صورت ضرورت برای خارج شدن از منزل از خود محافظت کنند، لباس گرم بپوشند، ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطر نشان کرد: استفاده از خوراکی های دارای ویتامین و مایعات گرم نیز توصیه می شود.

وی با بیان اینکه ۴۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه کرد: ۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این ویروس مبتلا شدند.

تاکنون یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جانباختگان کرونا در کشور نیز به ۵۷ هزار و ۱۵۰ نفر رسیده است.

یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران نیز تاکنون بهبود یافته اند، ۴۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به دلیل شرایط نامناسب بالینی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار