۵۰ روستای املش درگیر برف هستند، راه های اصلی باز است

رشت ( پانا) -  فرماندار املش، با بیان اینکه هم اکنون در برخی از مناطق تا ۸۰ سانتیمتر برف باریده است، گفت ۵۰ روستای شهرستان املش درگیر بارش برف هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ روستای املش درگیر برف هستند،  راه های اصلی باز است

به گزارش ایسنا، محمد رنجبر با اشاره به بارش برف شدید در شهرستان املش، اظهار کرد: بارش برف زمستانی که از شامگاه گذشته آغاز شده بود، ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان املش را سفیدپوش کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در برخی از مناطق تا ۸۰ سانتیمتر برف باریده است، افزود: ۵۰ روستای شهرستان املش درگیر بارش برف هستند.

فرماندار املش، ارتفاع برف در مناطق ییلاقی این شهرستان از جمله روستاهای بویه کشمش و خصیل دشت را تا ۷۰ سانت و امام و کاکرود را تا ۶۰ سانت دانست و اضافه کرد: در رودبارسرا، گرمابسرا، شوئیک، تماجان، سرتربت، هلوچالک، شهرسمام، باباجان، دره سیاه کوه، کجید، مربو و لرود نیز ۵۰ سانت برف باریده است.

رنجبر، با بیان اینکه در روستاهای شلیشه ۴۰ سانت، موسی کلایه ۳۰ سانت و تابستان نشین نیز ۲۰ سانت برف داشتیم، خاطرنشان کرد: بارش برف در شهرستان ادامه دارد.

وی از باز بودن راه های اصلی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: راه های فرعی نیز با تلاش اکیپ های راهداری در حال بازگشایی است و خوشبختانه تاکنون گزارشی از قطعی آب، برق، گار و سایر مشکلات نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار