اگر از من حمایت نشود از ایران می روم

تبریز(پانا) - گیتی موسوی ورزشکار تبریزی موفق شد ۲ رکورد جدید در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی کسب کند و اولین رکورد وی کشیدن تریلی به وزن ۱۲تن و ۳۸۰کیلوگرم بود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر از من حمایت نشود از ایران می روم

گیتی موسوی در نشست خبری خود بیان کرد: اولین رکورد من کشیدن تریلی به وزن ۱۲تن و ۳۸۰ کیلوگرم است که پیش از من یک خانم استرالیایی با رکورد ۱۱ تن و ۳۵۰ کیلوگرم جلو بودند.
او درباره رکورد دوم و سوم خود گفت: من هدف داشتم رکورد جدیدم را به مادر یک شهید مدافع حرم تقدیم کنم که تصمیم گرفتم در اولین سالگرد شهید سلیمانی انجام دهم.
موسوی، رکورد دوم و سوم خود را تشریح کرد و گفت: رکورد دوم من اسکات نشسته بود که با وزنه ۲۷۵ کیلوگرم در ۱ دقیقه و۱۷ ثانیه و ۷۵صدم ثانیه انجام دادم و رکورد دوم من ۱۱دور غلت زدن تایر ۱۲۰کیلوگرمی در ۱ دقیقه بود.
همچنین ملکه آهنین تبریزی درباره ثبت رکورد در گینس عنوان کرد: گینس باید نماینده ای بفرستد. به دلیل مشکلات سیاسی کشورمان آنها نماینده خود را به ایران نمی فرستند و می گویند مستندات خود را ارائه بدهید که به احتمال زیاد گینس مستندات ما را قبول نکند و اگر گینس قبول نکرد در شرکت های جهانی دیگر ثبت می کنیم.
او درباره رکورد های جدید خود افزود: با توجه به اینکه امسال احتمالا دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن ماه انجام نخواهد شد ما قصد داریم رکورد جدید را در این روز با نام «سلامتی مقام معظم رهبری» انجام دهیم.
موسوی درباره فوت پدرش بیان کرد: یک روز پیش از روز ثبت رکورد، متاسفانه پدر خود را از دست دادم و یک مصیبت بزرگی بود که با کمک خداوند توانستم مقاومت کنم.
گیتی موسوی درباره مهاجرت خود نیز عنوان کرد: من رکورد می زنم تا از من حمایت شود و من فرد سیاسی نیستم و هرکجا از من حمایت شود من در آنجا رکورد خواهم زد و تلاش می کنم، اما من هرکجا که بروم‌به عنوان نماد بانوی ایرانی مسلمان خواهم بود.
او همچنین عنوان کرد: یکی از شبکه های کشور ترکیه به من پیشنهاد داد اما بخاطر حجاب نرفتم و همچنین از کشور آذربایجان نیز پیشنهاد داشتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار