مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ابهر:

در آموزش و پرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز هستیم

زنجان ( پانا )- جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش ابهر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، مدیر کل نوسازی مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و دیگر اعضا، در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در آموزش و پرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در این جلسه ضمن تشکر از زحمات تمامی مدیران و معلمان استان زنجان در راستای تداوم فرآیند آموزشی و با اشاره به اینکه جامعه فرهنگیان با ایثار و فداکاری در ایام شیوع ویروس کرونا فعالیت کرده اند؛ گفت: از جامعه آموزش و پرورش با تمام توان دفاع خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه ما در آموزش و پرورش نیازمند مدیران عملگرا و تئوری پرداز هستیم، خاطرنشان کرد: مدیران آموزش و پرورش باید علاوه بر قدرت در اجرا کردن طرح ها و برنامه های ملی و وزارتی، توانایی ایده پردازی و خلاقیت را در سازمان داشته باشند.
این مقام مسئول شهرستان ابهر را به دلیل ظرفیت های آموزشی و تربیتی فراوان، آمار بالای دانش آموزی و نیروی انسانی توانمند از شهرستان های پیشرو در سطح استان عنوان کرد و افزود: برای پیشرفت در تمام حوزه ها نیازمند همکاری و هم اندیشی تمام فرهنگیان و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: مدیران مدارس در طول سال تحصیلی همواره در مدارس فعالیت مستمر داشته اند و فرآیند آموزشی توسط معلمان گرامی تداوم داشته و به همین سبب استفاده از لفظ بازگشایی صحیح نیست و تصمیم گیری ها صرفا جهت فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس است.
مظفری حضور خیرین در حوزه آموزش و پرورش را یکی از ظرفیت های مهم عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود تا ارتباطات برون سازمانی را در آموزش و پرورش تقویت کرد.
در ادامه صفری مدیر کل نوسازی با اشاره به اینکه حضور خیرین در حوزه آموزش و پرورش ظرفیت ارزشمندی است گفت: باید در حوزه مدرسه یاری و جلب مشارکت های مردمی در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.
وی نیازسنجی در حوزه فضاهای آموزشی را قدم اول در حوزه رفع مشکلات و موانع عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی در حوزه مدرسه سازی در شهرستان ابهر انجام شده و بخش مهمی از این اقدامات را مدیون حضور خیرین هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار