تقدیر مدیر آموزش وپرورش کاشمراز مداح برگزیده کشوری

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش وپرورش کاشمراز مداح برگزیده کشوری در جشنواره نوغلامان حسینی کانون های فرهنگی تربیتی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر آموزش وپرورش کاشمراز مداح برگزیده کشوری

علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش کاشمر ضمن تقدیر وتشکر از علی اکبر صادقی گفت: شما نه تنها برای خودتان بلکه برای شهرستان و استان خراسان رضوی و کشور افتخار آفریده اید و ان شاءالله آینده ی درخشانی هم خواهید داشت که شرط این استمرار ثابت ماندن شما در مسیر ولایت ، اهلبیت ؛ تکالیف و فرایض دینی و ارزشی است ودر این مورد تقید شما نسبت به سایرین به امورات نماز و سایرمسائل اسلامی بسیار مهم است.

طاهریان افزود: شما اگر چه در آغاز راه هستید اما از همین شروع با مقامی که کسب کردید، حالا الگویی در سطح جامعه اید، بدون شک کسی که پا در راه اهل بیت بگذارد هم دردنیا وهم در آخرت خیرش را خواهید دید اما انسان باید در همین وادی بماند تا بتواند این جایگاه را حفظ کنید.

وی ادامه داد: اولین چیز که مهم است درس است مداحی کردن در کنار درس زیباست وحالا همه پدر مادر ها و سایرین دوست دارند کسی که در این وادی قدم برداشته تحصیلات و رتبه علمی مناسب داشته باشد تا حرف و سخنش اثر بیشتری بگذارد.

مدیر آموزش و پرورش از مدیر دبیرستان شهید اسکندری و مدیر کانون لقمان نیز که پیگیر حضوراین دانش آموز و سایر مداحان نوجوان در جشنواره نوغلامان حسینی بودند قدردانی کرد و کار آنان را دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی دانست و بر ادامه فعالیت های معنوی در مدرسه و کانون ها تاکید کرد.

محد ناصری معاون پرورشی آموزش وپرورش کاشمرنیز بیان کر: د در ابتدا این جشنواره ۱۷۰۰نفر شرکت کرده بودندوبعددر مرحله نیمه نهایی ۶۰نفر برگزیده شدند واز بین این ۶۰نفر ۱۵نفر به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند که علی اکبر صادقی توانست جز آن ۱۵نفر باشد وبرای خودش و شهرستاد کاشمر افتخار بزرگی را به ارمغان آورد.

وی گفت: از شهرستان کاشمر حدود 10 نفراز اعضای انجمن مداحان کانون لقمان در این جشنواره شرکت کرده اند و انجمن مداحان کانون لقمان از انجمن های فعال کانون می باشد که هر پنجشنبه پخش زنده زیارت عاشورا را در گروه و کانال ها آموزش و پرورش در شبکه شاد دارد و همچنین در ایام فاطمیه نیز با همکاری کارشناسی قرآن و عترت و دارالقرآن های شهرستان مراسم ویژه ای را در دارالقرآن کوثر و سالن شهید شهابیان کانون لقمان برگزار که هر برنامه را حدود پانصد نفر به صورت زنده مشاهده کردند و تعداد زیادی نیز بعدا دیدند.

در این مراسم هدایایی از طرف مدیریت آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی، دبیرستان شهید اسکندری و کانون لقمان به علی اکبرصادقی مداح برگزیده جشنواره نوغلامان حسینی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار