در برگزاری جلسه هم اندیشی نمایندگان مدیران مدارس چناران با مدیر آموزش و پرورش مطرح شد:

نمایندگان مدیران مدارس چناران خواسته های به حق مدیران را پیگیری کنند

چناران ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش چناران در جلسه هم اندیشی با نمایندگان مدیران مدارس این شهرستان، عنوان کرد نمایندگان نقش ارتباطی پررنگ و موثری بین مدارس و مدیریت آموزش و پرورش ایفا کرده اند و خواسته های قانونی مدیران را پیگیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان مدیران مدارس چناران خواسته های به حق مدیران را پیگیری کنند

جلسه هم اندیشی نمایندگان مدیران مدارس شهرستان چناران با مدیر آموزش و پرورش چناران در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

علی شمشادی، مدیر آموزش و پرورش چناران در جلسه هم اندیشی نمایندگان مدیران مدارس شهرستان چناران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نمایندگان مدیران مدارس چناران حسن انتخاب و اعتماد مدیران مدارس را به آنان تبریک گفته و ضمن تبیین نقش حساس و موثر نمایندگان مدیران، اظهار امیدواری کرد نمایندگان نقش ارتباطی پررنگ و موثری بین مدارس و مدیریت آموزش و پرورش ایفا کرده و خواسته های به حق و قانونی مدیران و دبیران را در اسرع وقت پیگیری کنند.

شمشادی در ادامه بیان کرد: مهمترین پایه تحصیلی دوره دبستان است و رسالت مهم مدارس متوسطه دوره اول هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم است و توجه کامل به دانش آموزان پایه دوازدهم از مهمترین برنامه های مدارس متوسطه دوم است.
مدیر آموزش و پرورش چناران گفت: کار کردن برای دانش آموزان و مدارس باید دلی باشد و اولویت هر مدیری باید باشد. نمایندگان مدیران باید سرآمد دیگر مدارس باشند و تمام شرایط و ضوابط قانونی را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه با توجه به قانون جدید تمام پیش دبستانی ها زیر نظر آموزش و پرورش قرار گرفته اند، گفت: این اقدام مثبتی برای آموزش دانش آموزان پیش دبستانی است.
وی از همه مدیران مدارس و نمایندگان مدیران درخواست کرد که داشتن پوشه کار برای هر دبیر و مدیر مدرسه مهم است و نمایندگان مدیران مدارس باید پوشه کار داشته باشند و در بازدید از مدارس با هماهنگی کارشناسی متوسطه توسط نمایندگان مدیران صورت بگیرد و هدف مچ گیری از مدیران نباشد، بلکه خداقوت و راهنمایی مدیران باشد.
مدیر آموزش و پرروش در ادامه افزود: نسبت به تجربه گردانی مدیران از مدارس چه در داخل منطقه و چه مدارس ادارات هم جوار در صورت مساعد شدن شرایط اهتمام و پیگیری داشته باشید. مدارس می‌توانند جلسات شورای دبیران و آموزش خانواده خود را به طور مشترک با هم در یک مدرسه برگزار کنند.
شمشادی بیان کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است که باید بر اساس سند تحول بنیادین در ساحت های شش گانه اعتقادی، عبادی و اخلاقی، زیستی و بدنی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه ای، علمی و فناوری، هنری و زیبای شناختی تربیت شوند تا دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرند. موضوع تربیت در ساحت های ششگانه باید در دستور کار جدی همکاران قرار گیرد و مدیران مدارس باید با توجه به سند تحول بنیادین در شش ساحت فعالیت داشته باشند.

سپس نمایندگان مدیران مدارس چناران خانم ها خیر آبادی نماینده مدیران مقطع ابتدایی و همایونی فر نماینده مدیران متوسطه دوره دوم و علیرضا طایفی نماینده مدیران متوسطه دوره اول در رابطه با مسائل جاری مدارس و چالش های پیش روی آن ها مطالب خود را در حضور شمشادی، مدیر آموزش و پرورش چناران بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار