برای سومین روز پیاپی استان همدان فوتی کرونا نداشت

تهران (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان برای سومین بار در ۱۰ روز اخیر به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برای سومین روز پیاپی استان همدان فوتی کرونا نداشت

به گزارش ایرنا، «محمد طاهری» اظهار کرد: با شناسایی ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۵ بیمار افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۸ مورد بوده که از این تعداد ۴۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.

وی اضافه کرد: ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۰ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۳، بهار ۵۷۴، تویسرکان ۶۲۶، رزن ۴۱۵، درگزین ۱۷۸، فامنین ۱۷۵ و کبودراهنگ ۶۳۶ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۶۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۶ نفر در نهاوند و 3 هزار و ۸۰۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گفته وی شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۹ نفر رسیده است.

استاندار همدان شنبه گذشته عنوان کرد که چهار شهرستان همدان، اسدآباد، بهار و فامنین در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر استان نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر و رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار