برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا)- طراحی علمی برای ساخت شهرک‌ها با در نظر گرفتن فضای آموزشی متناسب با جمعیت، فقط در یک طراحی اصولی ممکن خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم  بزرگداشت شوراها در شهرستان قدس

به گزارش پانا در نشستی که به مناسبت بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس، با حضور فرماندار، امام جمعه، نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرستان، رییس شبکه بهداشت، معاون شهردار، معاون پرورشی و تربیت بدنی، معاون پشتیبانی و پرورشی آموزش و پرورش، اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس و جمعی از خیرین انجام گرفت، صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش مهاجرت از استان‌های همجوار تهران و کرج به شهرستان قدس و افزایش شهرک‌سازی در این مناطق، لازم است تا ضمن طراحی اصولی در هنگام ساخت و ساز، به فضاهای آموزشی همچون مدارس، متناسب با جمعیت، پیش‌بینی‌های دقیقی صورت پذیرد.

محمدی در رابطه با این موضوع افزود: متناسب با پیش‌بینی قبلی در مورد جمعیت شهروندان ساکن در شهرک کوی فرزان که از مناطق تازه تاسیس در شهرستان قدس است، با کمک خیرین عزیز، امسال مدرسه‌ای در این منطقه افتتاح می‌شود.

در پایان به پاس زحمات کادر درمان و خیرین که هر دو در راستای بهبود و پیشرفت علم و سلامت در این منطقه تلاش می‌کنند، الواح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار