کارگاه آموزشی تبیین فعالیت های پرورشی در شاد برگزار شد

دشتی(پانا)- کارگاه آموزشی تبیین فعالیت های پرورشی (جشنواره فرهنگی هنری فردا، جشنواره معلمان فردا) در کانال آموزش و پرورش دشتی در پیام رسان شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی تبیین فعالیت های پرورشی در شاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، کارگاه تبیین فعالیت های پرورشی (جشنواره فرهنگی هنری فردا و جشنواره معلمان هنرمند) به صورت مجازی در کانال آموزش و پرورش دشتی در پیام رسان شاد برگزار شد.
مدرس این کارگاه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه تبیین فعالیت های پرورشی (جشنواره فرهنگی هنری فردا و جشنواره معلمان هنرمند) است.
مریم رنجبر اظهار کرد: امسال با توجه به همه گیری بیماری کرونا همه فعالیت های پرورشی از جمله مسابقات فرهنگی و هنری به صورت غیرحضوری و فقط در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: ثبت نام و ارسال آثار در جشنواره فرهنگی و هنری فردا در سامانه همگام برنامه ریزی شده است و به دلیل مشکلات خاص فضای مجازی و اینترنت پیشنهاد می شود همکاران گرامی ثبت نام و ارسال آثار را به روزهای آخر موکول نکنند.
این کارگاه با مشارکت کارشناس فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتی و سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی این شهرستان و کارشناس فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه بندر ریگ برگزار شد و بیش از ۲۰۰ نفر از شهرستان‌ دشتی و مناطق بندرریگ، خارک، کاکی و سعدآباد به صورت زنده و آفلاین از این کارگاه دیدن کرده، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار