ایام الله دهه فجر به شکل هنرمندانه و عالمانه برگزار شود

کرمانشاه(پانا) - کارگروه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی و دیگر همکاران شاخه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه، مدیران و معاونین پرورشی نواحی سه گانه و همچنین مدیر سازمان دانش آموزی استان صبح امروز در سالن تدبیر اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ایام الله دهه فجر به شکل هنرمندانه و عالمانه برگزار شود

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در این خصوص بر بسترسازی جهت مشارکت دانش آموزان برای حضور در مناسبت های فرهنگی و اهمیت نقش رسانه ها در جریان آموزش و اهمیت نشر و باز نشر محتوای الکترونیکی تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه های امسال، نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین در ناحیه یک و هر شهرستان با حضور مدیران یک زنگ انقلاب خواهیم داشت.

یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه جلسه گفت: وظیفه ملی ، دینی و اخلاقی ما یادآوری روزهای افتخارآفرین است و این ایام فرصتی برای تبیین برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی است و عزتمندی انقلاب اسلامی باید برای دانش آموزان و جوانان تبیین شود.

یزدان پناه افزود: خون های زیادی در راه بالندگی ایران اسلامی داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت تصریح کرد: با وجود آسیب های کرونایی، برکاتی از جمله زیر ساخت های آموزش مجازی در بستر آموزش و پرورش فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار