مهرداد زاهدیان مهمان محمد صالح علاء در «آب و تاب»

تهران (پانا) - برنامه«آب و تاب» رادیو تهران این هفته جمعه 3 بهمن، با حضور مهرداد زاهدیان کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون و اجرای محمد صالح علاء روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مهرداد زاهدیان مهمان محمد صالح علاء در «آب و تاب»

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه «آب و تاب» به گفتگوی زنده و صمیمانه محمد صالح علاء با نخبگان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، این گپ و گفت شامل زندگینامه، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته های آنها در حوزه های تخصصی شان است و مروری بر آثار مهمانان برنامه دارد.

مهرداد زاهدیان مستندساز جمعه این هفته ( 3 بهمن) با اجرای محمد صالح علاء از رادیو تهران پخش خواهد شد.

"مهرداد زاهدیان در سال ۱۳۸۷ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است.

با اینکه مهرداد زاهدیان را بیشتر به عنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مهرداد زاهدیان علاوه‌ بر کارگردان به ‌عنوان نویسنده و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

داستانی کوتاه آسمان باران و سپیده، نقاشی؛ مستندهای نقش رستم، پاسارگاد، فیروزآباد مهد ساسانیان، ارگ بم، کرمان دل عالم، فارس فراسوی خیال، مسجد جامع اصفهان، خانه‌های اصیل کاشان، قزوین، مسیح در جلفا، میدان نقش جهان، حلقه‌های گمشده، خاطرات روی شیشه، میدان بی‌حصار، تهران فردا، خِش خِش بی خا و شین و..."

«آب و تاب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که با موضوع فرهنگی و هنری جمعه ها ساعت ۲۱ تا 22:30 به طور زنده به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار