امام جمعه قشم:

حضور دانش آموزان در فضای مجازی و تولید محتوا می تواند فرهنگ ما را به جهانیان بشناساند

هرمزگان(پانا)- با حضور امام جمعه شهرستان قشم از دانش آموزان و مربیان پیشتاز برتر سوگواره تولید محتوا با موضوع اربعین حسینی تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در فضای مجازی و تولید محتوا می تواند فرهنگ ما را به جهانیان بشناساند

امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش و همچنین پیشتازان برتر این سوگواره گفت: ظرفیتی که در دانش آموزان این شهرستان وجود دارد ظرفیت بسیار غنی است که موجب بالندگی و شکوفایی استعدادهای فراوانی در آن ها شده است و من به سهم خودم از افتخارات کسب شده در عرصه های مختلف از شما عزیزان سپاسگزام و این حاصل تلاش شما و همکاری خانواده و همکاران گرامی است .

تارم در ادامه خاطرنشان کرد: افتخار آفرینی پیشتازان و کسب موفقیت در جشنواره های کشوری و استانی حاصل برنامه ریزی خوب سازمان دانش آموزی است که با توجه به شرایط بیماری کرونا و ضرورت استفاده از فضای مجازی، حضور دانش آموزان در این عرصه می تواند فرهنگ ما را به جهانیان بشناساند .

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی قشم در این راستا گفت: شهرستان قشم در جشنواره تولید محتوای تابستان با تولید بیش از 200 اثر موفق به کسب رتبه برتر در استان شد و این امر باعث شد با این تجربه گران بها اقدام به برگزاری سوگواره تولید محتوا با موضوع اربعین کنیم که با استقبال خوب پیشتازان حدود 100 اثر به دبیرخانه ارسال شد و 10 اثر به عنوان برگزیده معرفی شد .

با توجه به اینکه منطقه قشم در چند روز اخیر جزو مناطق رنگ آبی معرفی شد، بنابراین امکان برگزاری جلسه حضوری فراهم شد و با حضور امام جمعه قشم، مدیر آموزش و پرورش و فرمانده سپاه از دانش آموزان و مربیان پیشتاز برتر سوگواره تولید محتوا تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار