ضرورت توسعه و تجهیز کانون‌های فرهنگی و تربیتی سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت کانون‌ فرهنگی و تربیتی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان نقش مؤثر و بسزایی دارد و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از این فضا می‌تواند در کشف و هدایت توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بسیار مفید باشد به همین دلیل توسعه و تجهیز این کانون‌ها در استان ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توسعه و تجهیز کانون‌های فرهنگی و تربیتی سیستان و بلوچستان

رضا بامری در نشست با میثم لکزایی معاون اداری و مالی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بر ضرورت توسعه و تجهیز کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مراکز مشاوره و دارالقرآن‌ها در شهرستان‌ها و مناطق استان تاکید کرد و گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی باید به قطب فعالیت های علمی، فرهنگی، ورزشی و اردویی تبدیل شوند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و تربیتی بازوی پر قدرت فعالیت های پرورشی و مجری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی، هستند که می توانند مشارکت وسیع و فعال دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه و نقش پذیری اجتماعی را فراهم آورند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: گذراندن مناسب و مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان، عامل موثری بر سلامت روانی آن ها بوده و موجب شادابی و سلامت جسمی و روانی در این قشر می شود.

بامری خاطر نشان کرد: فعالیت‌های حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری فعالیت هایی حضوری و تعاملی هستند، با این حال با وجود شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز پرورشی و ورزشی، این فعالیت‌ها طبق روال گذشته در بستر فضای مجازی برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار