برگزاری پویش دانش‌آموزی یاوران انقلاب در شبکه شاد در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل گفت پویش دانش‌آموزی یاوران انقلاب، درقالب دومین یادواره مکتب تربیتی شهید سلیمانی در بستر شبکه شاد، سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ )برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش دانش‌آموزی یاوران انقلاب در شبکه شاد در اردبیل

احمد ناصری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل، در حاشیه جلسه کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در گفت وگو با پانا اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و ضرورت مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا مراسم مانور یاوران انقلاب امسال متفاوت تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان با حضور در این پویش، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر اینکه یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند، تصریح کرد: پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

ناصری هدف از برگزاری این پویش را گرامیداشت ایام ا...مبارک دهه فجر و تجلیل از فجر آفرینان، تبیین ابعاد تربیتی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی(ره) و شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبار ستیزی، پیوند نسلی انقلاب، بهره مندی از قابلیت های تشکل پیشتازان و مهارت های تشکیلاتی در شاداب سازی محیط خانه و خانواده بیان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان و مربیان باید در ۸ محور و در قالبهای معرفتی، شاداب سازی، فضاسازی منازل، مجری گری، شعر و دکلمه، ثبت خاطره و سرود همگانی که هر کدام مشتمل بر موضوعات مختلفی است، محتوای تولیدی خود را در قالب کلیب ،فیلم، عکس، پوستر، موشن گرافی، اینفوگرافی ونقاشی تهیه کنند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان گفت: ملبس بودن اعضاء و مربیان به لباس فرم تشکیلاتی، رعایت حجاب و پوشش اسلامی در اجرای برنامه های تولید شده الزامی بوده و حضور اولیاء در کنار پیشتازان نیز می تواند زینت بخش این پویش باشد.

ناصری افزود: دانش آموزان از یکم بهمن ماه لغایت 30 بهمن فرصت دارند آثار تولیدی خود را (با حداکثر حجم 10 مگابایت) از طریق سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم گفت: سپردن فعالیت ها به خود دانش آموزان از سیاست های سازمان دانش آموزی استان و شهرستان است، چرا که وقتی دانش آموزان خودشان مسئولیت کاری را بر عهده می گیرند، ارتباط بیشتری با موضوع برقرار می کنند و درونی شدن این فرهنگ به نحو مطلوب تری شکل می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار