جلسه هماهنگی بازدید وزارتی از استان زنجان برگزار شد

زنجان ( پانا )- جلسه هماهنگی بازدید وزارتی از استان زنجان، صبح امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و بازرسان وزارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی بازدید وزارتی از استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، با هدف رصد دقیق فعالیت های آموزشی و پرورشی استان، جلسه هماهنگی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات و بازرسان وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان زنجان برگزار شد.

حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در این جلسه با قدردانی از برنامه ریزی وزارت جهت پایش برنامه های آموزشی و پرورشی در طول سال، بازدیدهای کارشناسان وزارتی را فرصتی جهت هم افزایی و تشریک مساعی و هماهنگی های بهتر و بیشتر در راستای اجرای سند تحول بنیادین و تحقق اهداف و برنامه های مندرج در اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش قلمداد کرد.
در این جلسه محمد فولادی، کارشناس مسئول پاسخگویی به شکایات اداره کل ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از زحمات ایثارگرانه معلمان در تولید محتواهای جدید و فعالیت در یک زیست بوم متفاوت، هدف از این بازدیدها را پایش دقیق و مبتنی بر داده های صحیح و کنترل شده عنوان کرد و افزود: قطعا این بازدیدها فرصتهای یاددهی و یادگیری و انتقال تجربیات همه همکاران برای بهره مندی بیشتر دانش آموزان است.
فولادی افزود: 4 گروه بازدید کننده مرکب از کارشناسان وزارتخانه و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طی دو روز فعالیت های آموزشی و پرورشی 8 منطقه از استان زنجان را با حضور در مناطق مورد ارزیابی قرار می دهند.

فولادی با بیان این نکته که این بازدیدها با رویکرد تربیتی و آموزشی و اصلاحی خواهد بود، اظهار امیدواری کرد این بازدیدها و جمع بندی حاصل از آن ها در نهایت بتواند به ارتقای سطح دانش و بهبود جایگاه تربیت در مدارس کشور و استان منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار