برگزاری جلسه کارگروه پایگاه تغذیه سالم شهر تهران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۵

تهران(پانا)- اولین جلسه کارگروه پایگاه تغذیه سالم شهر تهران با حضور کارشناسان مناطق ۸، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ به میزبانی منطقه ۱۵ با محوریت سلامت زندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه پایگاه تغذیه سالم شهر تهران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۱۵

فاطمه خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵، اظهار داشت: با اجرای طرح پایگاه تغذیه سالم و کمک گرفتن از خانواده ها در اجرای آن، می توانیم الگوی سلامت تغذیه و سلامت زندگی را به دانش آموزان و خانواده ها ارائه دهیم. خانواده هایی با تغذیه ناسالم، فرزندانی با همین سبک پرورش می دهند، لذا علاوه بر دانش آموزان باید از ظرفیت خانواده ها ‌و همکاران با انگیزه در این طرح استفاده شود.
خوئینی گفت: یکی از مشکلات تغذیه ناسالم، اضافه وزن و چاقی دانش آموزان است. این مشکل محصول سبک نادرست زندگی و تغذیه ناسالم است.
در ادامه اعظم طبائی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری منطقه ۱۵، گفت: با توجه به اهمیت تغذیه سالم و رابطه مستقیم سلامتی و شادابی در زندگی، لازم است به مخاطبین این طرح آموزش صحیح و به روز داده شود. باید اطلاعات و برنامه تهیه شده از منابع علمی، رسمی و جهانی باشد.
لازم به ذکر است این کارگروه به طور منظم در فواصل زمانی ۱۵ روزه برگزار می شود و همچنین بنا شد پوستر های آموزشی میان وعده سالم برای گروه های هدف طراحی و آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار