با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد؛

جلسه ویدئو کنفرانس دبیرخانه کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی

اصفهان (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس دبیرخانه کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس دبیرخانه کشوری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلسه ویدئو کنفرانس دبیرخانه گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی با حضور مسئولین اداره کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس اداره امور تربیتی، کارشناسان و سرگروه های استان برگزار شد.

در این جلسه مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تبیین اهداف گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی بر نقش گروه های آموزشی پرورشی در جهت توانمند سازی مربیان و معاونین پرورشی تاکید کرد و افزود: در انجام فعالیت های پرورشی باید مدیریت فرهنگی داشته باشیم، مدرسه خط مقدم آموزش و پرورش است و دوران کرونا نشان داد مدرسه محوری و توانمند سازی نیروها براساس اسناد بالا دستی باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: هر نوع فعالیت و برنامه ریزی باید با نگاه به مدرسه تدوین شود و توانمند سازی، شایستگی های حرفه ای و صلاحیت ها همراه با عشق و علاقه به آموزش می تواند بخش مهمی از اهداف پرورشی را تامین کند.

جعفریان رییس اداره امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش هم ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند گروه های آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی کشور و فعالیت های تاثیر گذار دبیرخانه گروه کیفیت بخشی مستقر در استان اصفهان اظهار کرد: شیوه نامه گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی با حضور کارشناسان وزارت به صورت تخصصی بررسی و سپس ابلاغ شده است و بنابراین انتظار این است که گروه های کشوری با دقت نظر نسبت به اجرای مفاد آن اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار