مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

راه‌اندازی «سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه» با همکاری کشورهای منطقه 

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت راه‌آهن با یادآوری اینکه هر سه‌شنبه در شرکت راه‌آهن برنامه «سه شنبه‌های ریلی با طعم فناوری» به صورت زنده برگزار می‌شود، اظهار کرد با همکاری کشورهای منطقه به زودی «سه شنبه های ریلی خاورمیانه» را خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی «سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه» با همکاری کشورهای منطقه 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، دهمین رویداد سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری، با موضوعات، «نوآوری در بازسازی شولدر های آسیب دیده پابند پاندرول»، «ارتقای ایمنی در گذرگاه‌های همسطح کارگروه تخصصی بهره‌وری» و «فناوری تولید داخل توربو شارژر لکوموتیو» در مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان کرد: سامانه مدیریت استعدادها برای ارتقاء و تبدیل وضعیت و شناسایی استعدادها و شایسته گزینی است.

سعید رسولی بیان کرد: تا پایان سال تعداد محدودی مجوز تبدیل وضعیت از قرارداد شرکتی به کار معین اخذ می‌کنیم و با شناسایی افراد شایسته‌تر در این مرحله از کارکنان و همکاران شرکت‌های طرف قرارداد راه‌آهن به قرارداد معین تبدیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ۹۸ تعداد ۹۵۷ نفر قرارداد آن‌ها اصلاح و تجمیع شد.

وی بیان کرد: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در ۲۲ تیرماه امسال افتتاح شد، سال ۹۸ فهرست مسائل و مشکلات در این بخش بررسی و احصا و ۱۷۶ مسئله استخراج شد و موضوعات دسته‌بندی شد.

رسولی اضافه کرد: در این راستا سازمان ملی بهره‌وری ایران، شرکت راه‌آهن ایران را به عنوان یکی از سه دستگاه بهره‌ور معرفی کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مرکز جهادی پیشرفته راه‌آهن مسائل مهم را مشخص کرده‌ایم و امروز ۳۰ مسئله در دستور کار ما است و برای آن‌ها کارگروه تخصصی تشکیل شده است، در زمان کوتاه با هزینه کم و با نتایج ارزنده و کاربردی مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سه‌شنبه برنامه سه‌شنبه‌های ریلی با طعم فناوری به صورت زنده برگزار می‌کنیم، گفت: به زودی سه‌شنبه‌های ریلی خاورمیانه را برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: روز گذشته رئیس راه آهن آذربایجان از مرکز جهادی راه آهن بازدید و دعوت کرد همکاری مشترکی با آذربایجان در حوزه سه شنبه های ریلی داشته باشیم.

رسولی افزود: همچنین پیش از این هم با راه آهن های ترکیه و عراق سندی در این باره تهیه کردیم که در حال تنظیم است.

مدیرعامل شرکت راه آهن اضافه کرد: از امروز هم این موضوع را با راه‌آهن افغانستان در مراسم دوره آموزشی کارکنان راه آهن افغانستان آغاز می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار