بارش باران و برف در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی از دیشب شاهد بارش باران و برف و وزش باد شدید هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و برف در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

بارش برف در شهرستانهای هوراند، اهر، بستان آباد و هشترود همچنان ادامه دارد و در مناطق غرب استان هم بارشها به صورت باران های پراکنده است.

سرهنگ کریمی نژاد رئیس پلیس راه استان گفت: به علت کولاک در محدوده ۳۰ کیلومتری آزاد راه زنجان ـ تبریز، تریلر‌های عبوری به جاده قدیم میانه تبریز هدایت می‌شوند، اما کامیون‌ها می‌توانند ادامه مسیر دهند.

وی با بیان اینکه این محدودیت از بستان آباد شروع و تا روستای بابا کندی در محدوده هشترود ختم می‌شود گفت: ادامه مسیر خودرو‌های سواری در این محدوده به زنجیر چرخ امکان پذیر است و این محدودیت با عادی شدن شرایط جوی، لغو خواهد شد.

همچنین وزش باد شدید و کولاک که از عصر دیروز در منطقه هشترود آغاز شده است راه ارتباطی ۱۵ روستا در منطقه سهند آباد و آتش‌بیگ را مسدود کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: در صورت فروکش کردن کولاک در منطقه راه‌های روستایی مسدود شده تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد.

ابوالحسنی ادامه داد: از عصر دیروز همه راهداران با استفاده از ماشین آلات سنگین برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده بسیج شده اند.

کارشناسان اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده اند: ورود سامانه بارشی از شمال‌غرب و شمال به کشور، موجب کاهش دما و بارش برف و باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار